W przypadku reklamacji produktu należy odesłać go wraz z paragonem i z wypełnionym formularzem załączonym w wersji papierowej (formularz dostępny pod linkiem → tutaj) na adres:

SERWIS ZAMKÓW
Al. Solidarności 84
01-003 Warszawa

Ważne infomacje:

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem, paczka w ruchu lub paczkomatami.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe, swiatzamkow.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji (z wyłączeniem kosztów transportu - kurier), zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.