Płatności za zakupy można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:
- Płatność za pobraniem - płatność przy odbiorze gotówką, w przypadku wysyłki kurierskiej
- Przelewem bankowym na numer konta w procesie realizacji. Koszty związane z obsługą przez bank płatności w formie przelewu ponosi Kupujący.
Nazwa Serwis Zamków Adres Al. Solidarności 84, Warszawa Bank ING Bank Śląski Nr konta 98 1050 1025 1000 0090 9204 2192 Tytuł przelewu Nr zamówienia - Przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
Przelewy automatyczne
Jest to najszybsza forma zapłaty, potwierdzenie przelewu dostajemy w ciągu ok. 15min wykonania przelewu przez kupującego. ePrzelewy to nazwa dla instrumentów płatniczych typu „pay by link” oferowanych przez 25 polskich banków. eCard oferuje wszystkie z dostępnych na rynku tego typu instrumentów tj.:- -Płacę z inteligo (inteligo)
- -mTransfer (mBank)
- -MultiTransfer (MultiBank)
- -Płacę z iPKONET (PKO BP S.A.)
- -Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
- -Przelew z BPH (Bank BPH)
- -Płacę z iPKO (PKO BP)
- -Pekao24Przelew (Bank Pekao)
- -Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
- -PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
- -MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
- -Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
- -Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.)
- -Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
- -Płać z ING (ING Bank Śląski)
- -Credit Agricole Bank Polska S.A.
- -Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
- -db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
- -T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Sync) (Alior Bank S.A.)
- -Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.)
- -Płacę z IKO
- -Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.)
- -Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.)
- -PeoPay (Bank Pekao S.A.)
- -e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A.)
Płatność ePrzelewem dokonywana jest przez Klienta w taki sposób, że po wybraniu formy płatności zostaje on przekierowany na stronę logowania swojego banku gdzie po zalogowaniu trafia na wypełnioną stronę przelewu, który akceptuje lub odrzuca. Klient wykonując ePrzelew nie wypełnia żadnych formularzy związanych z płatnością – wszystko odbywa się w sposób automatyczny – powoduje to, iż Klient nie ma możliwości popełnienia pomyłki co do kwoty lub tytułu płatności. Informacja o wyniku płatności trafia do Akceptanta, co do zasady, w trybie on-line (niektóre banki w okresach nocnych lub w dni wolne od pracy nie przekazują takich informacji on-line lecz z opóźnieniem).